Projekty które wdrożyliśmy

Tworząc oprogramowanie dla klientów z różnych branż, zdobyliśmy cenną wiedzę i umiejętności.

Jubiler Klejnot

Strona internetowa

Jubiler “Klejnot” rodzinna firma z długą historią działalności, zajmująca się sztuką złotniczą już od trzech pokoleń. W ramach niedawnych działań marketingowych zdecydowano się na zmianę starej strony internetowej na nową, bardziej nowoczesną i w pełni dostosowaną do wymagań właściciela oraz klientów.

  • Zaprojektowanie warstwy graficznej odpowiednio dopasowanej do preferencji klienta
  • Optymalizacja SEO, która umożliwia skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach
  • Wdrożenie optymalizacji RWD, dzięki której strona jest dostosowana do wszelkich urządzeń mobilnych
  • Wdrożenie przyjaznego systemu zarządzania treścią (CMS), umożliwiającego dodawanie oraz edycję wszelkich treści i zawartości na stronie
  • Dodanie galerii zdjęć zintegrowanej z firmowym kontem Instagram
  • Integracja Google Analytics w celu gromadzenia statystyk i badania ruchu na stronie
Glimat
Prace nad stroną przebiegły w zorganizowany sposób i przyjemnej atmosferze, natomiast rezultat w pełni podoba się zarówno nam, jak i naszym klientom. Z całą pewnością mogę polecić współpracę z firmą Codactive każdemu zainteresowanemu.
- Ewa Pietroszek, właścicielka w Jubiler “Klejnot”

Osteoreh

Strona typu "one page"

Firma osteoreh potrzebowała prostej strony prezentacyjnej, która dałaby możliwość informowania klientów o usługach i podstawowych aspektach działalności firmy. Strona została oparta o intuicyjny system zarządzania treścią w celu dostosowywania zawartości strony, zmieniającej się wraz z dalszym rozwojem firmy. Praktycznie całość zawartości strony jest edytowalna ze strony właściciela.

  • Zaprojektowanie prostej warstwy graficznej
  • Wdrożenie optymalizacji RWD, dzięki której strona jest dostosowana do wszelkich urządzeń mobilnych
  • Optymalizacja SEO, która umożliwia skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach
  • Wdrożenie przyjaznego systemu zarządzania treścią (CMS), umożliwiającego dodawanie oraz edycję wszelkich treści i zawartości na stronie
Glimat
Cały okres pracy nad projektem przebiegł przyjemnie i bezproblemowo. Jestem zadowolony z naszej współpracy.
- Adam Winiecki, właściciel w Osteoreh

Glimat

Dedykowany system B2B

Firma Glimat jest czołowym dystrybutorem części zamiennych do maszyn budowlanych. Na rynku działa nieprzerwanie od 25 lat. Wraz z kolejnymi etapami jej długotrwałego rozwoju pojawiła się potrzeba modernizacji systemu sprzedaży i zarządzania kontrahentami.

Wynikiem naszej współpracy jest dedykowany system B2B, służący do przetwarzania zamówień, kontroli stanów magazynowych oraz zarządzania pomniejszymi procesami. Dzięki dobrze zorganizowanej komunikacji i starannie zaplanowanym etapom pracy, udało nam się sprawnie pokonać trudności związane z dość specyficznymi wymaganiami klienta i osiągnąć zamierzony cel.

  • Stworzyliśmy fundamentalne moduły - zamówień, stanów magazynowych oraz płatności
  • Wdrożyliśmy pomniejsze moduły takie jak alerty, organizer dokumentów czy autoresponder
  • Przedstawiliśmy kluczowe statystyki w przyjemnej dla oka formie
  • Utworzyliśmy panel zarządzania systemem i użytkownikami
  • Zmigrowaliśmy dotychczasowe dane ze starego systemu magazynowego
Glimat
Firma Codactive wyszła naprzeciw naszym oczekiwaniom. Stworzony przez nich dedykowany system spełnił wszystkie założone wymagania i pomógł nam usprawnić wewnętrzne procesy w naszej firmie.
- Adam Sobieraj, członek zarządu w Glimat Sp. z o.o.

AK Gala und Erdbau

Dedykowany system ERP

AK Gala und Erdbau jest niemieckim przedsiębiorstwem specjalizującym się w usługach brukarskich. Ze względu na dużą rotację oraz stale zwiększającą się liczbę pracowników firma zdecydowała się na zakup systemu umożliwiającego lepszą organizację kadrową.

Dla firmy istotną kwestią była możliwość używania systemu w różnych środowiskach, nie tylko w siedzibie firmy ale także w terenie podczas wykonywania pracy. W odpowiedzi na tę potrzebę, zaproponowaliśmy stworzenie dedykowanego systemu dostępnego zarówno z poziomu komputera, jak i tabletu czy smartfonu. System rozwiązał problem organizacji pracy poszczególnych pracowników i zespołów oraz umożliwił skuteczniejsze zarządzanie zleceniami.

  • Stworzyliśmy możliwość przyjmowania i organizacji zleceń oraz dobierania do nich poszczególnych pracowników/zespołów
  • Umożliwiliśmy pełną kontrolę nad rozliczeniami płacowymi przez wdrożenie modułów wypłat i ewidencji czasu pracy
  • Dzięki dedykowanym bazom dokumentów zapewniliśmy lepszą kontrolę nad danymi osobowymi pracowników oraz kandydatów
Glimat
Nowy system pozwolił nam unowocześnić charakter wykonywania naszej pracy oraz dał znaczną przewagę konkurencyjną.
- Andreas Kaplanek, właściciel w AK Gala und Erdbau

Ranspol

Strona internetowa

Firma Ranspol zajmuje się dostarczaniem części zamiennych dla transportu bliskiego od ponad 15 lat. W ramach kampanii marketingowej, mającej na celu m.in. odświeżenie wizerunku przedsiębiorstwa, zdecydowano się na stworzenie nowej, bardziej przejrzystej strony internetowej.

Dzięki uproszczonemu designowi, udało nam się osiągnąć założenia postawione przez klienta dotyczące czytelności i dostępności. Strona została oparta o system CMS, do którego dodany został moduł promocji, pozwalający na zarządzanie promocyjnymi ofertami widocznymi na stronie. Finalnie projekt stworzył integralną całość, która spełniła wymagania naszego klienta.

  • Stworzyliśmy autorski projekt graficzny, nastawiony na przejrzystość i praktyczność
  • Zapewniliśmy odpowiednią optymalizację SEO, umożliwiającą skuteczne pozycjonowanie strony w wyszukiwarkach
  • Wdrożyliśmy optymalizację RWD, dzięki której strona jest responsywna
  • Stworzyliśmy uproszczony moduł, umożliwiający dodawanie oraz edytowanie aktualnych promocji
  • Oparliśmy stronę o intuicyjny system zarządzania treścią
Glimat
Jesteśmy w pełni zadowoleni z przebiegu współpracy oraz z wykazanego profesjonalizmu i zaangażowania. Efekt końcowy bardzo pozytywnie nas zaskoczył.
- Ryszard Nowak, właściciel w F.H. Ranspol

Top Auto

System zarządzania flotą

Top Auto to doświadczona firma zajmująca się wypożyczaniem samochodów różnych kategorii oraz świadczeniem usług pomocy drogowej. Przez okres swojej działalności zbudowała pokaźną flotę samochodową, co wymusiło konieczność usprawnienia organizacji najmu i zautomatyzowania poszczególnych procesów.

Stworzyliśmy system odpowiedzialny za kontrolę firmowych pojazdów. Wdrożyliśmy moduły odpowiedzialne m.in za przetwarzanie danych klientów i automatyzację czynności związanych z najmem. Umożliwiliśmy uporządkowanie dokumentacji firmy przez podział na kategorie i stworzenie szczegółowych filtrów. Produkt w szczególności miał być przystępny dla pracowników i łatwy w obsłudze.

  • Stworzyliśmy przejrzysty kalendarz, dzięki któremu organizacja najmu samochodów stała się łatwiejsza
  • Umożliwiliśmy pełną kontrolę nad terminowością realizacji przeglądów technicznych oraz ważnością polis ubezpieczeniowych
  • Uporządkowaliśmy firmową dokumentację przez wdrożenie dedykowanego modułu
  • Stworzyliśmy edytowalną bazę klientów i powiązaliśmy ją z modułem dokumentacji
Glimat
Rezultatem naszej współpracy z Codactive jest produkt, którego oczekiwaliśmy. Firma wykazała się nienagannym profesjonalizmem i terminowością.
- Kamil Ponicki, właściciel w Top Auto
Wszelkie dane osobowe oraz dane dotyczące transakcji finansowych przedstawione na grafikach są fikcyjne i zostały wprowadzone do sytemów w celu ich prezentacji.

Skontaktuj się z nami

Podaj nam wstępne informacje o twoim projekcie aby otrzymać od nas darmową wycenę.

Wyceń swój projekt